Telefoonservice van Secretaria voor uw bedrijf

Wanneer een klant een vraag, opmerking of probleem heeft of graag advies wilt ontvangen, moet u deze klant te woord staan. Het liefst telefonisch. Helaas heeft u niet altijd tijd om de telefoon snel op te nemen en voor alle klanten klaar te staan. Dit is wel erg belangrijk. Daarom moet u gebruik maken van de telefoonservice van Secretaria zodat uw klanten altijd hulp en antwoord krijgen.

Wat moet ik doen?

Als u wilt dat Secretaria in de toekomst de telefoon op neemt, hoeft u niks te doen. Uw telefoonnummer blijft hetzelfde en het personeel van Secretaria zal alles over uw bedrijf leren. Zo bellen de klanten gewoon naar uw telefoonnummer en krijgen ze vervolgens en deskundige aan de lijn die hun kan helpen bij al hun vragen of problemen. Op deze manier worden uw klanten altijd geholpen, ook als u zelf geen tijd heeft om de telefoon op te nemen. Deze dienst is mogelijk voor een kleine prijs en met de beste service voor u en de klant die belt.

Meer weten?

Alle informatie over de diensten van Secretaria, zoals de antwoordservice, vindt u op de website. U vindt hier ook contactgegevens zodat u zelf vragen kunt stellen of een afspraak kunt maken.

Reacties zijn gesloten.